eerste stempel is binnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu eerste stempel is binnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

eerste stempel is binnen!

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

10 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Daar zit ik dan in mn eentje in hongkong... Ben gisteren vol zenuwen op weg gegaan naar schiphol. Nadat de tas was ingeleverd en ik was ingechecked was er dat vervelende moment van afscheid nemen, waar dan ook een aantal traantjes zijn gevloeid.
De vlucht is in principe goed gegaan, alleen konden de stoelen niet naar achteren. Waardoor ik geen oog dicht heb gedaan... Maar heb wel 3,5 film kunnen kijken :D
Ben nu in het hotel aan het wachten om mn kamer in te kunnen, dat kan pas om 12 uur... dus heb nog even te gaan. Denk dat ik dan toch nog wat uurtjes het bed in duik, om daarna snel een rondje te lopen en om 8 uur de lichtshow te bekijken!
Een mevrouw heeft voor me alle highlights op een kaart aangegeven, dus dat ga ik morgen bekijken. En misschien naar de peak! Daar heb je een mooi uitzicht op de stad, het is nu vrij mistig, dus ik hoop dat het morgen beter weer is.
Wat ik tot nu toe van hongkong heb gezien, vind ik het maar een vieze, oude stad. Een beetje belgië met veel hoge gebouwen en veel chinezen:)

Nou dit was m'n eerste korte update!! xxx uit China

  • 10 Januari 2012 - 10:37

    Kelly:

    Hahaha 'een beetje België' en daar ga jij helemaal voor naar Hong Kong ;-) Fijn dat de vlucht goed is gegaan! xxxxx

  • 10 Januari 2012 - 21:25

    Loes Leurs:

    Hoi Femke, ja wat een ellende als je zo'n reis recht op moet zitten, heb dat ook een keer gehad, echt naar.

    Heb je in Hong Kong nog van die leuke trammetjes? En hoe zit het met die moderne gebouwen? Nou ben benieuwd wat je allemaal vanuit de peak gaat zien, hopelijk is het helder weer. Veel plezier morgen

    groetjes Loes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 50870

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: