my 2 minutes of fame! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu my 2 minutes of fame! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

my 2 minutes of fame!

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 April 2012 | Indonesië, Kuta

Na een maand samen te hebben gereisd, gegeten en geslapen kennen Sanne en ik ondertussen elkaars rare trekjes, elkaars ochtend- en avondrituelen en elkaars eetgewoontes. Oftewel we leken wel een beetje een getrouwd stel. Toen het gevreesde moment van afscheid nemen aanbrak stonden we alle twee met tranen in onze ogen. Na een paar dikke knuffels en veel gezwaai was de auto uit het zicht vertrokken en stond ik er weer helemaal alleen voor. Ik heb hier de afgelopen dagen best wel tegen opgezien, ook omdat ik hier nog 7 dagen heb voordat ik naar Maleisië vlieg. Ik had erover nagedacht om een nieuw vliegticket te kopen, maar dit was wat te prijzig. Ook heb ik niet zoveel zin om weer ergens heen te gaan en dan weer terug te komen na 2/3 dagen. Dut besloot ik uiteindelijk maar dat ik de komende dagen een beetje niks ga doen… Nadat ik de zonsondergang had bekeken en na een lange skypesessie met m’n moeder en zus ging ik terug naar m’n kamer. Ik zat een beetje te bedenken wat ik de komende dagen ging doen. Het was vrij stil zo alleen in de kamer tot ik ontdekte dat ik niet de enige was, ik had namelijk gezelschap van bedbugs! Ik denk dat dit elke reizigers grootste nachtmerrie is. Dus ben meteen m’n bed uitgesprongen, m’n tas dichtgeritst en heb de eigenaar wakker gemaakt. Die kwam met een slaperig hoofd kijken wat er aan de hand was, en gaf me al snel een andere kamer. Nadat ik deze kamer grondig had geïnspecteerd en een schietgebedje had gedaan dat ik morgen niet wakker zal worden met duizend bulten, viel ik in slaap. Eenmaal wakker zag ik gelukkig dat ik alleen hier en daar wat oude muggenbulten had, dat viel mee…. Nu moest ik alleen nog al m’n kleren naar de wasserette brengen zodat die ook weer bedbug vrij zijn en dan was er niks meer aan de hand.
Nadat ik dit had gedaan ben ik met James (een jongen die ik vorig jaar in Kuta heb leren kennen) naar de Balizoo gegaan! Het was vrij prijzig voor hoe groot de dierentuin was. Maar ze hadden wel allemaal dieren die ik nog nooit had gezien, ook kon je allemaal dieren voeren en mee op de foto gaan.
De rest van de afgelopen dagen heb ik voornamelijk doorgebracht met op het strand zitten, wat dingen uitzoeken en wat proberen te surfen. In de avonden ben ik meestal op het strand te vinden met een biertje in m’n hand al genietend van de zonsondergang. Op een van de avonden werd ik met een hoop geroep ontvangen. Ik bleek die ochtend op de nationale tv te zijn geweest! Ik schijn gefilmd te zijn toen ik in Yogjakarta op een van die hoge fietsen had gereden. Dus als ik terug ben zijn jullie bevriend met een beroemd persoon!!
De dagen kropen langzaam voorbij, maar ik ben ondertussen erg goed geworden in niks doen. Vandaag vlieg ik eindelijk richting Maleisië. Daar zal ik in een flink tempo doorheen reizen zodat ik alles kan zien en doen! Want over precies 1 maand vlieg ik alweer richting Nederland!

  • 25 April 2012 - 07:46

    Alinda:

    Vlieg je op de 25e terug?? ik dacht op mama's verjaardag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 50851

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: