the last days in rainy holland - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu the last days in rainy holland - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

the last days in rainy holland

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 Januari 2012 | Nederland, Wormerveer

Nu is het toch bijna zover... na kerst, mn verjaardag en oud en nieuw is het eerstvolgende grote event mn afscheidsfeest, dan nog even een nieuwjaarsborrel met de familie en hopsakee het vliegtuig in! Ik denk nu ook vooral; waar ben ik in godsnaam aan begonnen...?! 4/5 maanden in mn uppie door landen reizen waar ik nog nooit ben geweest, waar ik niemand ken, waar ik niet eens weet hoe ik hallo zeg in hun taal... Gelukkig ben ik geboren met een goed gevoel voor richting (not), met blond krullend haar en blauwe ogen en een talenknobbel(ook niet) dus dat gaat helemaal goed komen:)
Gelukkig is wel alles praktisch geregeld, dus de aankomende week kan ik rustig bedenken wat ik wel en niet meeneem. Maar vooral hoe ik alles zo in mn tas ga krijgen dat er nog ruimte over is om hier en daar wat souvenirs te kopen!
Ik zal even kort vertellen wat deze keer de plannen zijn! 9 januari vertrekt mn vliegtuig naar Hongkong, hier heb ik 2 volle dagen, want de volgende dag vlieg ik savonds richting Bangkok! Ik wil eerst mn duikbevret halen en wat genieten op een aantal eilandjes. op de 27e komen 2 vriendinnen van me aan in bangkok, dus dan ben ik niet meer zo lonely! Na een maand in Thailand vertrek ik weer in mn eentje richting Laos. In Laos moet ik een visum gaan regelen voor Vietnam, want dat is mn volgende bestemming! Bij Vietnam begin ik helemaal bovenaan bij Hanoi en reis ik langs de kust richting Cambodja! Hier wil ik natuurlijk de Angkor Wat zien! Dat zijn die Tempels waar ze die film met Angelina Jolie hebben opgenomen!! 26 maart moet ik weer in Bangkok zijn, want dan vliegt mn vliegtuig richting Jakarta!! Hier is Sanne ook, waarmee ik over land richting het oude vertrouwde Bali reis! Na Indonesië denk ik dat ik richting Singapore vertrek om door Maleisië te reizen! M'n laatste 2 weekjes wil ik vooral chillend op het strand in Thailand doorbrengen! Zoals de meeste weten verander ik per dag ongeveer van plan, al helemaal als ik op reis ben..... Dus we zullen zien in hoever dit allemaal uitgevoerd gaat worden!
Ik hoop dat jullie allemaal gaan genieten van mn geweldige verhalen! Jammergenoeg voor jullie zullen ze niet dagelijks geschreven gaan worden aangezien ik niet zo'n actieve schrijfster ben! Maar ik ga zeker proberen jullie elke week te verblijden met een mooi verhaal uit het verre, mooie en warme Azië!

Dikke kus Fem

  • 04 Januari 2012 - 19:30

    Petra:

    Hallo Femke, via Alinda hebben we de link gekregen om je te volgen tijdens je reis. We wensen je nog heel veel plezier tijdens jullie feest en daarna een hele fijne reis. We verheugen ons op je verhalen.

    Hartelijke groeten, Ben en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 51023

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: