hongkong vs bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke - WaarBenJij.nu hongkong vs bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke - WaarBenJij.nu

hongkong vs bangkok

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

14 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

het heeft een tijdje geduurd voordat ik weer wat heb gestuurd, maar mn stekker paste niet in mn wereldstekker, dus ik moest een nieuwe regelen, wat nu eindelijk is gelukt!

hongkong:
wat een ongeloooflijke rare stad, had een moderne stad verwacht. Maar de stad was vrij vervallen en vies, ondanks dat de chineze echt de meest nutteloze dingen schoonmaakte. Ook is alles heel erg geordend! ben de eerste dag een nl meisje tegen gekomen en daarmee naar een enorme boedha gegaan!hij was echt gigantisch! Was op gegeven moment minstens 27 uur wakker, dus heb de lichtshow laten schieten en ben lekker gaan slapen! De 2e dag ben ik in mn eentje het centrum ingegaan. Ben daar midden in de stad naar een park gegaan en vervolgens naar de peak! Jammergenoeg was het niet helemaal helder, maar had alsnog een ver uitzicht. Natuurlijk heb ik ook een van de enorme shoppingmals een bezoekje gebracht, deze zijn zo groot dat er zelfs wegwijsbordjes in staan (en ik alsnog verdwaal :P)

Na 2 volle dagen was het alweer tijd om naar bangkok te vliegen, gelukkig was alles goed geregeld en kwam ik rond 1 uur snachts in mn hotelletje!

Bangkok is echt een wereld van verschil; het is er druk, chaotisch, warmer en de mensen laggen allemaal! De chineze waren ook wel aardig, maar ze kijken altijd chaggerijnig. Marieke (het nl meisje)en ik waren tot de conclusie gekomen dat de chinezen hier niks aan kunnen doen, want laggen kost ze waarschijnlijk meer moeite dag chaggerijnig kijken.... maar terug naar bangkok! Ben de eerste dag maar gewoon wat rond gaan lopen en ben heel toevallig weer 2 nl meisjes tegengekomen. We hebben savonds heerlijk een pedicure en voetmassage genomen voor maar 7 eurie! We kwamen ook nog een man tegen die dezelfde tatoe had laten zetten als die uit de hangover 2! haha
De dag erna had ik niet zoveel zin om ook maar iets te doen, heb nogsteeds last van een jetlag en ben telkens maar druk in de weer. Dus heb de dag een beetje op een terrasje doorgebracht met wat jongens. Savonds ging mn bus alweer naar ko tao, waar ik nu ben! De busrit was wel oke, weer niet veel geslapen, maar had daarna een helse boottocht pfff... zit nu in een mooi hotel aan het strand en ga hier mn duikbevret halen, nouja dat is de bedoeling :P Heb vanmiddag mn eerste les :)

owja niet te vergeten!!! IK HEB EEN SPRINKHAAN GEGETEN EN EEN ANDER RAAR BEEST!!!! ze waren echt smerig, heel zout en vooral de sprinkhaan had een rare smaak, bleh.
Heb ook al mn eerste kledingstuk gekocht een heel leuk jurkje :)

ga nu even een rondje lopen en wat eten, want ik sterf ongeveer van de honger...

Dikke kus!!xx

ow en kan iemand me vertellen of dit nou ook op facebook komt, want ik kan het niet terugvinden, maar als het goed is is ie wel gekoppeld aan facebook... als het niet zo is dan ga ik gewoon de link telkens posten :)

  • 14 Januari 2012 - 16:47

    Naomi Maars:

    Leuk Leuk Femke! Viel spassss nog:) Xx en jep de link staat op fb

  • 14 Januari 2012 - 16:57

    Nancy Goes:

    Hoi Femke,

    Wat leuk om dit allemaal te lezen zeg!!
    En dat die chinezen allemaal chaggie zijn whahaha...!! Volgens mij als ik het zo lees, maak je hele mooie dingen mee en wens je nog heel erg veel plezier, ik zal je zeker blijven volgen!!
    PS Ja ik krijg op mijn facebook pagina deze link te zien!!

    X Nancy

  • 14 Januari 2012 - 17:07

    Alinda:

    Ik zie het ook op facebook:) handig:D

  • 14 Januari 2012 - 18:00

    Suzanne:

    Femmie! Wat ben ik trots op je, heerlijk aan de sprinkhanen. Helse boottocht klinkt alleen wel een beetje eng.. Gelukkig zit je nu heerlijk op je tropische strandje. Zal morgen aan je denken als ik de auto aan het krabben ben omdat het hier gaat vriezen. Heel veel plezier met duiken, kusje aan de Nemo visjes. En natuurlijk een kus voor jou. <3

  • 14 Januari 2012 - 18:31

    Hiske:

    Wat gaaf om te lezen femmie!
    Stoer hoor dat je dit alleen doet!
    Geniet ervan meid!

    En ga vooral door met de leuke verhalen!

    Bahh.. sprinkhanen, vond mijn broodje ei van net denk toch echt lekkerder!

    Kussiee!
    Hiske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 51025

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: