groeten uit het andere kuta - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu groeten uit het andere kuta - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

groeten uit het andere kuta

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

18 April 2011 | Indonesië, Lombok

ik heb de afgelopen dagen niet heel veel geluk gehad. heb een brandwond op m'n been van een scooter, een wond aan m'n grote teen en voel me de laatste dagen niet zo lekker. ik ben de laatste dag in kuta dan ook niet verder gekomen dan het zwembadbedje. daar kreeg ik te horen dat je geen alcohol mag drinken met die malariapillen want daar ga je je nog zieker van voelen. aangezien we de dag ervoor waren uitgegaan, had ik gedronken... dus die waarschuwing kwam een beetje te laat. Gelukkig voel ik me nu al een stuk beter, heb alleen nog last van een loopneus en een droge keel.Ondertussen ben ik op lombok aangekomen. De vlucht was erg komisch, want je werd eerst met een bus gebracht en daarna moest je naar het vliegtuig toelopen. De vlucht duurde al bij al 15 minuten, dus het was eigenlijk alleen maar opstijgen en landen.
Lombok is heel anders dan bali qua natuur. Er zijn hier een heleboel bergen en het lijkt wel een beetje een oerwoud.
Toevallig zit ik in een plaats die ook kuta heet. Deze plaats is echter totaal anders, het is veel rustiger en veel minder toeristen. Ook komen er niet om de minnuut mensen vragen of je armbanden wil kopen of een massage wil. Wat wel heel fijn is eigenlijk. Ik heb de afgelopen dagen vooral rondgescooterd met kevin en james. James had ik ook leren kennen in bali en ging op het laatste moment toch ook maar mee naar lombok. Ik heb geweldige stranden gezien en hele mooie zonsondergangen. Het lijkt hier soms wel een stukje paradijs!
Ik ga morgen alweer naar de volgende plaats, namelijk sengiggi. james en kevin gaan terug naar bali, dus het zal weer even wennen zijn om alleen verder te gaan.

Een hele dikke kus!!

ps. ik weet niet hoe ik op jullie reacties moet reageren. en het internet is heeeeeel sloom hiero dus ik ga dat een andere keer uitzoeken.

• 18 April 2011 - 14:51

Fem: