groeten uit het andere kuta - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu groeten uit het andere kuta - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

groeten uit het andere kuta

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

18 April 2011 | Indonesië, Lombok

ik heb de afgelopen dagen niet heel veel geluk gehad. heb een brandwond op m'n been van een scooter, een wond aan m'n grote teen en voel me de laatste dagen niet zo lekker. ik ben de laatste dag in kuta dan ook niet verder gekomen dan het zwembadbedje. daar kreeg ik te horen dat je geen alcohol mag drinken met die malariapillen want daar ga je je nog zieker van voelen. aangezien we de dag ervoor waren uitgegaan, had ik gedronken... dus die waarschuwing kwam een beetje te laat. Gelukkig voel ik me nu al een stuk beter, heb alleen nog last van een loopneus en een droge keel.Ondertussen ben ik op lombok aangekomen. De vlucht was erg komisch, want je werd eerst met een bus gebracht en daarna moest je naar het vliegtuig toelopen. De vlucht duurde al bij al 15 minuten, dus het was eigenlijk alleen maar opstijgen en landen.
Lombok is heel anders dan bali qua natuur. Er zijn hier een heleboel bergen en het lijkt wel een beetje een oerwoud.
Toevallig zit ik in een plaats die ook kuta heet. Deze plaats is echter totaal anders, het is veel rustiger en veel minder toeristen. Ook komen er niet om de minnuut mensen vragen of je armbanden wil kopen of een massage wil. Wat wel heel fijn is eigenlijk. Ik heb de afgelopen dagen vooral rondgescooterd met kevin en james. James had ik ook leren kennen in bali en ging op het laatste moment toch ook maar mee naar lombok. Ik heb geweldige stranden gezien en hele mooie zonsondergangen. Het lijkt hier soms wel een stukje paradijs!
Ik ga morgen alweer naar de volgende plaats, namelijk sengiggi. james en kevin gaan terug naar bali, dus het zal weer even wennen zijn om alleen verder te gaan.

Een hele dikke kus!!

ps. ik weet niet hoe ik op jullie reacties moet reageren. en het internet is heeeeeel sloom hiero dus ik ga dat een andere keer uitzoeken.

  • 18 April 2011 - 14:51

    Fem:

    Heey femke!!
    Ik lees dat je het naar je zin heb! Heel veel plezier nog ! Kusj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

BALI

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2011

back home

30 April 2011

uitgaan, zwemmen en relaxen

22 April 2011

klein paradijs

19 April 2011

foto's

18 April 2011

groeten uit het andere kuta
Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 50974

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: