foto's - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

foto's

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

19 April 2011 | Indonesië, Lombok

he hier een kort verslag. ben nu in sengiggi. er is hier niet veel te doen, dus ga morgen naar de gillis. maar ik heb het voor mekaar gekregen om de foto's op internet te krijgen. de helft staad op facebook en de andere helft staat op deze site

een hele dikke kus!!

• 19 April 2011 - 07:12

Anne:

Heee lieve Fem,

Het ziet er echt fantastisch uit! Leuke jongen ook lijtk me, haha ;) Ik moest trouwens heel erg lachen om je foto met de maiskolf!!!! Zo'n foto kan natuurlijk niet ontbreken bij jou, haha!

Fem heeeeeeeel veel plezier weer!

Liefs

• 19 April 2011 - 13:56

Suzanne:

Fems! Wat een mooie foto's zeg, vooral die met die mooie blauwe lucht en ondergaande zon.. Genieten hoor jeetje. En die apen ge-wel-dig, pas je wel op dat ze niet bijten? (volgens mij hebben die beesten écht scherpe tanden haha) En lekkere guys heb je als reismaatjes haha - ben jaloers op je. Nou moppie, enjoy. X

• 19 April 2011 - 14:20

Judith:

He Femke,

gave foto's hoor en je verslagen vind ik ook grappig je schrijft leuk en fijn te horen op de rode voeten etc. dat je het zo geweldig naar je zin hebt.
    Heb je niet voor niets gespaard deze reis pakken ze je niet meer af.
    Kijk uit naar je volgende verslag.
    Hier is het vandaag (schik niet) 24 graden ja nederland he!!!! blijft de hele week zo dus op het werk zakt het een beetje in mensen gaan ook weg met pasen dus zal volgende week ook wel rustig worden.Je moest de groetjes van Jaqueline hebben en een dikke kuszzzzzzzzzzzzz Van mij.

• 21 April 2011 - 13:30

Alinda:

hey stinkie:)

heb je nu onderhand al gedoken met de haaien;)
    het is hier nu ook lekker warm, maar je zal alsnog wel bruiner zijn dan ik, want ik zit de hele dag te werken:P
    spreek je snel weer!
    xxx