uitgaan, zwemmen en relaxen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu uitgaan, zwemmen en relaxen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

uitgaan, zwemmen en relaxen

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

30 April 2011 | Indonesië, Kuta

de titel zegt alles.... heb al een paar dagen niet van me laten horen, dat komt dan ook doordat ik niet veel doe. eenmaal aangekomen in kuta, was m'n hotel volgeboekt, gelukkig was er nog iemand van de vorige keer en kon ik met haar de kamer delen.
ik voel me hier ondertussen helemaal thuis en ken al een grote groep mensen. zo liep ik gister van mn hotel naar een groot shopping mal op het strand. normaal zal dit ongeveer 45 minuten in beslag nemen, ik deed er echter 4 uur over. Dit kwam omdat ik telkens een praatje aan het maken was met mensen die ik kende.
naast veel niksen heb ik ook nog een stadje bekeken, weer een surfles genomen en een tempel bekeken. ik ben erachter gekomen dat ik geen tempelfan ben. je kan ze namelijk alleen van de buitenkant bekijken, maar mij lijkt de binnenkant echter het mooist. morgen ga ik met een grote groep mensen naar ubud. dit is een kunstenaarsstadje wat omgeven wordt door rijstplantages, dus ben benieuwd.
Naast veel leuke dingen gebeuren hier soms ook rare dingen. zo ben ik gister met uitgaan door een groep van 15 kinderen beroofd. Ik liep met een jongen van m'n hotel naar zn scooter toe. Maar van het ene op het andere moment stonden er opeens iets van 15 tot 20 kinderen om ons heen. de kinderen waren rond de 8 jaar. ik kon geen kant meer op en opeens voelde ik iets in mn broekzak. op dat moment wist ik al dat ik beroofd was, er waren er echter zoveel dat ik niet kon zien welke het was. Vervolgens waren ze ook weer allemaal verdwenen. Ze hebben alleen iets van 17 euro te pakken gekregen, dus het was niet zo erg.
Het end van mn vakantie is alweer in zicht. heb nog 11 dagen te gaan, en wil nog een hoop ondernemen. Maar ga vooral genieten. ow en kel, ik heb je sleutelhanger gevonden hoor!


een hele dikke kus van een hele blonde en bruine meid :)

  • 30 April 2011 - 16:40

    Paps:

    Hi bruine blonde meid,

    Het lijkt er op dat je helemaal je draai hebt gevonden. Het klinkt heerlijk, straks wil je niet meer terug naar dat kouwe kikkerlandje, alhoewel koud, het is hier nog steeds goed weer, vandaag een zonovergoten koninginnedag. Nou dame, geniet er nog maar lekker van, nu het nog kan.
    Veel kusjes van je paps.

  • 02 Mei 2011 - 12:06

    Jacqueline:

    Oh god foms, ik zie het alweer voor me hoor. Typisch wat voor jou om 4 uur over die tocht te doen, alleen jou overkomt het dat je zoveel bekenden tegenkomt in een land waar je pas net bent. Maar wel superleuk toch?
    Beetje jammer van die beroving, maar ach, zoiets moet je ook hebben meegemaakt haha.
    Heel veel plezier nog XXXXXXX

  • 07 Mei 2011 - 13:00

    Kelly:

    YES SLEUTELHANGER! Femmie, gelukkig ben je snel terug. Ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen! Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

BALI

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2011

back home

30 April 2011

uitgaan, zwemmen en relaxen

22 April 2011

klein paradijs

19 April 2011

foto's

18 April 2011

groeten uit het andere kuta
Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 50972

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: