all new things - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu all new things - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

all new things

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

14 April 2011 | Indonesië, Kuta

Ik ben nogsteeds in kuta verstrikt. Het is hier super. Het is lekker warm, alleen soms is er wel wat regen... maar dat mag de pret niet drukken. De regen is niet eens heel erg, want het is niet koud en je droogt toch zo weer op. ik heb de laatste dagen nogal last gehad van een jet-lag. Ik vind het een raar gevoel, je bent s'avonds moe maar kan niet slapen. Ook m'n buik was van slag, ik had honger op hele rare momenten. Misschien kwam dit doordat ik in het vliegtuig, om 12 uur snachts ontbijt kreeg en om 6 uur s'ochtends nog een keer ontbijt. Nu is m'n ritme vrij normaal gelukkig. Ik heb de afgelopen dagen niet heel veel gedaan. lekker van het weer genoten en gerelaxed. ik had besloten om nog 2 nachten in kuta te blijven. Het is hier zo relaxed en er zijn veel leuke mensen.
Gister heb ik een trip gemaakt op een scooter in het zuiden van bali. Ik heb meerdere stranden gezien, een tempel met heel veel apen, koeien die op de straat lopen, bananebomen, kokosnootbomen. Dus veel nieuwe ervaringen opgedaan. Door al de zon ben ik ondertussen wel een stuk bruiner en roder geworden. Zo zijn m'n voeten felrood, wat er idioot uitziet! Gelukkig trekt het al een beetje bij. :)
Elke dag maak ik wel iets mee wat ik nog nooit heb gedaan. Dinsdag had ik een full-body massage, zelfs m'n kont werd gemaseerd. Vandaag heb ik m'n voeten in een bak met visjes gedaan. Die gaan dan aan je sabbelen, heel grappig gevoel. Ook heb ik een aantal rare dingen gegeten. Ik heb een gefrituurde vis gegeten, maar deze vis zag er nog helemaal uit als een vis. Dit klinkt vaag, maar ik heb er een foto van dus dan wordt het wel duidelijk. Ook heb ik bananesoep gegeten, wat geen succes was. En geroosterde mais, met een saus. Alinda dit zou je heerlijk vinden!!
Een van de leukste dingen in indonesie is het verkeer. Iedereen rijd door elkaar heen, auto's, scooters. Er zijn een heleboel scooters! Zelfs op de grote weg rijdt iedereen door elkaar. Oorspronkelijk rijden ze hier links, maar eigenlijk rijdt iedereen gewoon midden op de weg. Ze vervoeren ook de meest idiote dingen op de scooters. Of zitter er met z'n 3e of 4e op. Het is heel grappig om allemaal te zien.
Ik ga morgen een vliegticket naar lombok boeken. Ik ga daarheen met Kevin, een Australische jongen die ik heb ontmoet. Hij is er al geweest, dus weet waar we heen moeten. Ik vlieg de 16e en ga dan naar kuta/lombok toe. Deze stad heeft toevallig dezelfde naam als de stad waar ik nu zit. Daar blijf ik waarschijnlijk 4 dagen en dan ga ik door naar de Gili's.
Ik geniet met volle teugen hier en heb nog een hoop te vertellen. Waarschijnlijk ben ik al 10 dingen vergeten de ik wou zeggen. Maar dit komt allemaal later. Ik heb een paar supermooie foto's gemaakt! ik ga proberen om ze zo snel mogelijk op internet te zetten, zodat jullie ook kunnen zien hoe super het hier is!

een hele dikke zoen vanuit het heerlijke bali!

  • 14 April 2011 - 17:05

    Anne:

    Heeee lieve Femm! Wat heerlijk, ik zit hier echt te genieten bij al je verhalen! Ben heel benieuwd naar de foto's. Veel liefs en geniet er inderdaad maar goed van! kusjessssss

  • 14 April 2011 - 19:49

    Papi:

    Lieve Femke,

    Nou ik maakte me een beetje ongerust maar dat is dus geheel niet nodig merk ik. Wat een belevenissen, heerlijk om allemaal te lezen. De pret straalt er af. Ga maar lekker door zo. Veel kusjes van je papi.

  • 14 April 2011 - 19:58

    Loes :

    Ha die Femke,

    Ik zie het al, je hebt het helemaal super. En ja die apen, waren ze leuk? of een beetje agressief?. Kan me voorstellen dat je het helemaal geweldig vindt, zou zo naar je toe willen komen, het is behoorlijk uitnodigend. Nou meisje, geniet lekker(dat doe je al) en pak het leven.

    Liefs
    Loes :-))

  • 14 April 2011 - 20:29

    Het Liefste Broertje:

    heeeeee hoi femke ! ik ben wel een beetje jaloers op je, jij zit daar een beetje te genieten van de zon en alles (heb je ook verdient;) en ik zit hier een beetje te bikkelen voor school.
    ik ik zie dat je het leuk hebt, houden zo !:)

    groetjes en veel kusjes van je liefste broertje

  • 15 April 2011 - 06:45

    Alinda:

    Hey kleine apekop:D
    Leuk zeg al die dingen die je meemaakt! Ga je nou meteen al naar lombok?? wat grappig, haha je plannen zijn dus nu al in de war geschopt:P Maar dat is natuurlijk juist leuk. Vergeet niet om olifant te rijden:P en natuurlijk je malariapillen te nemen. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

BALI

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2011

back home

30 April 2011

uitgaan, zwemmen en relaxen

22 April 2011

klein paradijs

19 April 2011

foto's

18 April 2011

groeten uit het andere kuta
Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 50968

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: