hallo bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu hallo bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Femke - WaarBenJij.nu

hallo bali

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 April 2011 | Indonesië, Kuta

na zoveel maanden plannen ben ik dan eindelijk op m'n bestemming aangekomen!
het was nog wel een hele rit. want zoals de meeste weten was dit m'n eerste vliegrit. En ik ben erachter gekomen dat vliegen toch niet helemaal mijn ding is.... heb ook amper geslapen want m'n stoel kon niet naar achteren, maar kon wel m'n hoofd tussen 2 hoofdkussens knellen dus dat gaf nog enige houvast. omdat m'n eerste vlucht 2 uur vertraging had, had ik maar 45 min. om bij m'n volgende vlucht aan te komen. Van tevoren heb ik hier nogal om gestressed, want het scheen een nogal groot vliegveld te zijn, met zelfs een metro... Nu ging alles volgens plan en heb ik hem gewoon gehaald.
eenmaal in bali, heb ik de taxi naar m'n hotel gedeeld met 2 andere nederlanders... al snel kwamen we erachter dat we allebij uit zaanstad komen. wat is de wereld toch weer klein.
omdat het zweet me over m'n rug liep, wou ik een lekker middagje op het strand rondbrengen. Dit is geindicht in een middag surfen. En ja hoor, ik kan het!!! ik heb echt meerdere keren gestaan, en bleef dan ook staan :D dus m'n eerste doel is bereikt! :)
Ik ben met de surfleraar op een scooter de stad rond gereden. Dit is vrij eng, aangezien iedereen door elkaar rijdt. Ze horen op de linker kant te rijden, maar ze rijden gewoon midden op de weg. Er zijn ook niet normaal veel scooters hiero!
het is nu ondertussen alweer een uurtje of 10, dus duik zo lekker m'n bedje in :) heb afgelopen nacht namelijk maar weinig geslapen.
Morgen ga ik flink inslaan, er zijn hier namelijk enorm veel winkels! savonds ga ik een tempeltje pakken, dus ik heb weer een drukke dag voor de boeg.

xxxx

  • 11 April 2011 - 14:47

    Suzanne:

    Femmie! Goed om te lezen dat je het daar naar je zin hebt. Veel plezier op je shopping-tripje en maak veel foto's he. Surf-talent van me haha. Kusje vanuit Nederland.

  • 11 April 2011 - 14:57

    Bernadet:

    Hoi kanjer. Leuk zo´n verhaal te lezen.
    Geniet ervan en zoals Suzanne al zegt maak veel foto´s dan kan je straks nog nagenieten. Heel veel kusjes van mij.

  • 11 April 2011 - 16:37

    Jacqueline:

    Foms, klinkt echt super daar! Supervet dat je bent gaan surfen en ook leuk om te horen dat je al wat contacten maakt. En veel plezier met geld uitgeven morgen. XXXXXXXXXXX

  • 11 April 2011 - 18:14

    Joris:

    femke wordt een surfbabe :O
    je moet t mij dan wel leren hoor als je weer terug bent... altijd al s willen doen :D

    have fun -x-x-

  • 11 April 2011 - 18:24

    Jessica:

    Hee Fem! Wat een avontuur zeg, dat is me compleet ontgaan! Wel heel tof dat je dit doet en ik wens je veel plezier, ik kijk uit naar de foto's! Geniet ervan, ik blijf je blog volgen hoor (: kus

  • 11 April 2011 - 19:56

    Papi:

    Lieve dochter van me. Ik ben heel trots op je. Hup, meteen met een Balinees op de golven (zijn ze hoog trouwens?) en daarna ook nog een overlevingstocht achter op een scooter. Morgen na natuurlijk een onbedaarlijk inkopen even tot rust komen in de tempel. Misschien kom je wel terug als een boedhist. Geniet er maar lekker van. Veel liefs en knuffels van je papi

  • 12 April 2011 - 18:23

    Judith :

    He Femke,

    Fijn te horen dat je op plaats van bestemming bent.
    En al op de surfplank wist wel dat je stoer was.
    Het is wel vreemd Symphony´s zonder jou.Maar je hebt er hard voor gewerkt dus ga er lekker van genieten.Hoop je na die tijd nog te zien en kijk uit naar je reisverhalen en eventuele foto´s.

    Diike knuffel van mij.

    liefs judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

BALI

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2011

back home

30 April 2011

uitgaan, zwemmen en relaxen

22 April 2011

klein paradijs

19 April 2011

foto's

18 April 2011

groeten uit het andere kuta
Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 50973

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: