De winter wordt verruild voor de winter - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu De winter wordt verruild voor de winter - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

De winter wordt verruild voor de winter

Blijf op de hoogte en volg Femke

17 Januari 2017 | Nederland, Zaandam

Ja ik ga weer op reis en jullie kunnen me volgen! Ik zal op deze site al mijn avonturen posten en de bijbehorende foto’s op facebook zetten.

Het reizen lijkt onbewust een vast patroon in mijn leven te hebben genomen. Ongeveer elke twee jaar verlaat ik het land om een paar maanden te ontstressen, tot mezelf te komen, ervaringen op te doen en nieuwe landen te bezoeken. Dit patroon zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet de rest van mijn leven kunnen volhouden, maar nu geniet ik van deze luxe.

Mijn reis begint in Delhi. Ik zal in India vriendinnen bezoeken, voor mijn bedrijfje bezig gaan en de toerist uithangen. Omdat ik tijdens mijn minor voornamelijk in het zuiden van India ben geweest ga ik deze keer naar het noorden. Ik hoor vele van jullie nu vol jaloersie denken dat ik naar heerlijk warm weer ga en jullie achterlaat in de barre winter. Maar deze jaloersie is misplaatst. In het noorden van India is de winter namelijk in volle gang. Het weer zal daarom ongeveer hetzelfde zijn als in Nederland.

Na anderhalve maand in India ga ik samen met een paar vrienden door Myanmar reizen. Na Myanmar is het nog onduidelijk waar ik heen zal gaan. Maar ik denk rond april of mei terug te zijn in Nederland.

  • 17 Januari 2017 - 19:25

    Loes Leurs :

    Natuurlijk vinkenstein ik het leuk om je te volgen in India

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 714
Totaal aantal bezoekers 50828

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: