nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

nog 5 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Femke

15 Juli 2014 | Nederland, Wormerveer

Na 2 jaar in Nederland te zijn geweest begon het toch te kriebelen. Het was tijd voor nieuwe avonturen, nieuwe landen en nieuwe culturen. Hier zal ik jullie weer op de hoogte houden van al mijn belevenissen en verbazingen die ik de aankomende maanden zal meemaken. Of het net zulke spectaculaire verhalen zullen zijn als de vorige 2x weet ik niet, want deze keer zal ik voornamelijk op dezelfde plek blijven.

Het plan is namelijk om 20 juli richting Bangalore, India te vliegen om daar 5 maanden te studeren. Naast mij zullen ook nog 4 andere meiden hier gaan studeren. Wel volgen we verschillende specialisaties. Ik zal Textile design gaan studeren, wat voornamelijk ingaat op het bedrukken en verven van textiel. Vanaf het vliegveld zullen we worden opgehaald en gebracht worden naar onze kamers op de campus. Er zullen 3 kamers zijn met allemaal een eigen badkamer.

De afgelopen dagen krijg ik vaak de vragen: Ben je er klaar voor? Heb je er zin in? Zenuwachtig?
Om eerlijk te zijn is het besef er nog niet helemaal dat ik over een paar dagen al naar het verre India vlieg. De afgelopen maanden zijn zo druk geweest met tentamens, afronding van het bestuur, alles regelen voor India en de verhuizing, dat ik er amper tijd heb gehad om erover na te denken en ernaartoe te leven. Gelukkig is dat nu allemaal achter de rug en begint het langzaam door te dringen...

De komende dagen zal ik dan ook extra gaan genieten van het lekkere nederlandse eten en andere typische Nederlandse dingen!

• 16 Juli 2014 - 03:57

Josien Kosse:

Hee Femke!!!
    Ga er onwijs van genieten, veel van leren en te gekke dingen meemaken!
    Liefs, Josien