koh tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke - WaarBenJij.nu koh tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke - WaarBenJij.nu

koh tao

Door: mevrauwtje

Blijf op de hoogte en volg Femke

19 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

Koh Tao is in een woord geweldig! De sfeer is relaxed, het weer is heerlijk en de mensen zijn vriendelijk!

Ik ben met de duikcursus begonnen, maar moest een goedkeuring van de dokter hebben omdat ik astma heb. Dus ik naar de dokter, paar keer in- en uitademen... en die goedkeuring was in the pocket! Echter terug bij mn duikinstructer hoorde ik dat ik bij dokter death ben geweest... oftewel hij keurt iedereen goed. De instructeurs hebben een andere dokter gebeld en die vertelde dat er net nu een persoon met dezelfde soort astma in het ziekenhuis ligt.... dus mijn duikavontuur ging niet door! Heb wel in het zwembad gedoken en het theorie- examen gemaakt, dus kan in nl gaan duiken als ik door de dokter daar wordt goedgekeurd...

In plaats van duiken heb ik de afgelopen dagen heerlijk op het strand gelegen, veel gegeten en uitgerust! Heb ondertussen al een aardig kleurtje opgebouwd!

Ben ook nog met een kroegentocht meegeweest, daarmee was ik ook naar een ladyboy voorstelling gegaan. Sommige lijken echt net vrouwen, maar bij andere zie je meteen dat het mannen zijn.
Savond kan er overal op het strand gegeten worden, met allemaal kaarjes op de tafels. Als vermaak staan er allemaal vuurdansers, heel leuk om te zien. Na het eten veranderen een aantal restaurants in barretjes en kan je helemaal uit je dak gaan! de vuurdansers staan dan met een groot brandend springtouw! Het is gewoon verbazingwekkend hoeveel mensen dat doen.

Na een aantal dagen relaxen ga ik vanavond met de boot, bus, boot naar koh phi phi. Dit duurt ongeveer 14 uur, dus heb even te gaan. Heb gehoord dat de boot (waar ik 8 uur op zit) allemaal matrasjes naast elkaar heeft waar je op kan slapen,,.. ben benieuwd in welke staat ik op de volgende bestemming aankom.

xxxx

  • 19 Januari 2012 - 19:34

    Loes Leurs:

    Hoi Femke, kun je daar ook snorkelen, ook dat is fantastisch, krijg je een mooi beeld van de onderzee wereld. is niet zo diep....maar toch :-))

    Veel plezier
    Liefs
    Loes

  • 21 Januari 2012 - 09:50

    Trees:

    Blijf lekker schrijven. Leest heerlijk weg. Veel plezier

  • 23 Januari 2012 - 12:51

    Jacqueline:

    Fomsieeeee, je verhalen zijn leuk. En je foto met die sprinkhaan is zo tof. Heel veel plezier nog xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 50795

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 30 Mei 2017

Asia again

20 Juli 2014 - 21 December 2014

India

09 Januari 2012 - 29 Mei 2012

Asia

10 April 2011 - 11 Mei 2011

BALI

Landen bezocht: